U petak 20.3.2015. podneto je nekoliko zahteva JP “Gradsko stambeno”:
1. Zahtev za dostavljanje stanja računa sredstava prikupljenih prema Ugovoru o održavanju stambenih zgrada.
2. Zahtev za dostavljanje Ugovora o održavanju stambenih zgrada i poslovima čišćenja
3. Zahtev za zamenu naprslog stakla nad stepeništem zbog prokišnjavanja kao i preduzimanje potrebnih mera za sanaciju oštećenja od prokišnjavanja na svim međuspratnim stepeništima i nosećoj konstrukciji po vertikali.
4. Zahtev za malterisanje zidova stepeništa i ulaza i plafona nad ulazom u podrum, jer je postojeći malter u stanju raspadanja.
5. Zahtev za dostavljanje Ponude za sanaciju prilaznih terasa za stanove na dvorišnoj strani zgrade, obzirom da trenutno stanje predstavlja potencijalnu opasnost za sve na terasama kao i za sve koji se kreću ispod njih.
Tačka 3 spada u rедовно одржавање prema Ugovoru, a najverovatnije i tačka 4. Tačka 5, ukoliko ima dovoljno novca na računu, može takođe da bude finansirana od tih sredstava, ili u suprotnom, deo sredstava će biti nadoknađen na rate preko računa za Infostan. Ukoliko se utvrdi da je potrebno izvesti hitne radove na sanaciji takvi radovi se izvode priotritetno, bez obzira na stanje sredstava na računu zgrade. Sredstva se kasnije nadoknade kroz uplatnice Infostana – na rate.
Posle sagledavanja stanja, za tačku 5 će nam biti dostavljena ponuda o kojoj ćemo se naknadno izjasniti prihvatanjem ili odbijanjem.
Zahtev iz tačke 2 je danas ispunjen što se tiče dostavljanja specifikacije radova na održavanju, ali ne u potpunosti i za specifikaciju radova na čišćenju zgrade, pa će to kako je obećano, biti naknadno dostavljeno.
Takođe su nam dostavljeni i dokumenti iz 2002. god. o sklapanju Ugovora o održavanju sa JP „Gradsko stambeno“: