Reklamacija na čišćenje

Nakon dužeg perioda u kome je primećeno da se zgrada ne čisti redovno, JPGS je mejlom poslata reklamacija, sledeće sadržine:

Poštovani,
Molim vas da proverite redovnost i kvalitet usluge čišćenja zgrade u ul. Maršala Birjuzova 53a.
Kao predsednik SZ, ovlašćen sam za potpisivanje naloga za čišćenje.
Međutim u poslednjih nekoliko meseci samo se par puta se desilo da se neko iz službe za čišćenje pojavio sa nalogom kao i da je zgrada očišćena i obrisana.
Moram da kažem da je u početku kada je čišćenje, koliko znam, preuzela firma „Pepeljuga“, ta usluga obavljana redovno i na veoma zadovoljavajući način.
Sada primećujemo da je čišćenje neredovno i odstupa od dogovora koji smo sklopili sa nadzornikom za čišćenje iz pomenute firme kada su preuzeli posao.
Ne čiste se svi delovi zgrade kako je dogovoreno, osoblje koje dolazi da čisti nije upućeno u to šta treba da rade i kome da se jave, osoblje se stalno smenjuje i svaki put je ista priča iz početka, šta i gde i to ako ih u zgradi slučajno zateknemo ili se slučajno jave za potpisivanje naloga.
Više puta smo direktno kontaktirali odgovorne u „Pepeljugi“ nakon čega se pojave spremačice opet neupućene u to šta sve u zgradi treba da se uradi, pa onda mi (ja) opet radimo tuđi posao i objašnjavamo i pokazujemo, po ne znam koji put. I tada se često dešava da se ne uradi sve, da samo odu i da se ne jave da im potpišemo nalog.
Znamo da postoji i neki plan čišćenja, na koliko se čiste ulazna vrata, lift, paučina, gelenderi… Sve to piše na nalozima koje imaju spremačice ali kada dođu da rade, onda obično očiste i obrišu najosnovnije, na brzinu (sa jednom kofom vode pređu celu zgradu!?), a te dodatne poslove ostave za neki drugi put pošto „je zgrada velika i ima puno posla, a imaju još puno zgrada da rade“… Naravno da se to ne dešava jer sledeći put dolaze neke druge spremačice koje pojma nemaju gde su došle i šta treba da rade, i priča ide iz početka.
Spremačicama koje se jave, otvorimo prostoriju gde mogu da uzmu vode koliko god im treba, pokažemo gde mogu da prosipaju vodu, i trudimo se da ne zakeramo ako nešto i ostave za drugi put, ali više nema kvaliteta koji je bio na početku, u velikoj meri i zbog osoblja koje obavlja uslugu čišćenja.
„Potpisivanje naloga“ gubi smisao jer apsolutno ne postoje posledice ako nalog nije potpisan ili nešto nije urađeno. Ili ako je negde zaista i bitan potpis, onda može i bilo ko da ga naškraba.
Od nekih čistača i čistačica smo čuli da imaju puno posla i da su malo plaćeni, pa osećamo i saosećajnost sa njima nakon čega ispada da je besmisleno da mi još očekujemo i neki kvalitet od njih.
Što se nas tiče, mi čišćenje plaćamo JP Gradsko Stambeno, pa je posao Stambenog da nam obezbedi čistu i obrisanu zgradu, bez mnogo priče i objašnjavanja.
Neispunjavanje te obaveze izaziva nezadovoljstvo stanara i česta pitanja tipa „Zbog čega se ovo ovde ne čisti?“ „Zašto ovo ne čiste?“ i „Ovo sam ja očistila jer niko ne čisti“ „Otkažite čišćenje u Stambenom“….pa vam ih evo prenosim.
U prilogu je interni dokument o dogovoru sa nadzornikom za čišćenje zgrade.
Pozdrav,

Mejl je poslat u petak 25.8.2017. god, a već u ponedeljak u zgradi je obavljeno generalno čišćenje. Rezultat reklamacije je da smo dobili stalnu ekipu za čišćenje. Iz JPGS su se i telefonom raspitivali da li smo zadovoljni obavljenim čišćenjem, a i izvođač radova je obećao kvalitetno održavanje.

Čistači su upoznati ko je u zgradi u zgradi ovlašćen za potpisivanje naloga (3, 6, 23, 29 i 33), što treba obaviti kada je čišćenje završeno i tek nakon što proverite šta je urađeno.

About

View all posts by