Program „Zajedno za vašu zgradu“ -17.11.2015.

Od ponedeljka 16.11.2015. je započela nova akcija „Zajedno za vašu zgradu“

Tim povodom u utorak 17.11.2015 je kontaktirana Opština. Prema dobijenim informacijama, da bi SZ učestvovala na konkursu u kome konkuriše za dobijanje sredstava za prvo učešće u visini od 300.000 din. potrebno je sledeće:

  1. Записник са одлуком о избору председника скупштине/савета зграде;
  2. Број рачуна и ПИБ Скупштине/савета зграде и копију уговора са банком у којој је отворенрачун;
  3. Пријаву (образац 1), оверену печатом скупштине/савета стамбене зграде и потписану одпредседника, са јасно дефинисаним предметом пријаве (прилог фотографије), као и основнимподацима о стамбеној згради (улица, број, спратност, број станова, година изградње);
  4. Одлуку Скупштине/савета зграде (образац 2), потписану од већине власника станова узгради, којом се потврђује:да су упознати са условима јавног позива и да су сагласни да учествују у су/финансирањустварних трошкова одржавања заједничких делова зграде;
  5. Спецификацију трошкова овлашћеног извођача радовčeа са описом радова које требаизвршити у згради и простору око зграде;

U kontaktu sa članom komisije za dodelu sredstava dodatno nam je pojašnjeno da:

  • SZ ne mora dodatno da učestvuje u finansiranju radova ako su dobijena sredstva dovoljna
  • Izvođač radova mora da bude pravno lice i da dostavi ponudu na osnovu koje ćemo dobiti sredstva. To znači da ne možemo mi da kupimo sandučiće i da ih sami postavimo
  • Specifikacija troškova izvođača je u stvari ponuda izvođača
  • Za izradu projekta za fasadu ili terase i sl. ne možemo dobiti sredstva jer to nisu radovi u zgradi već „papir“

Obzirom da u zgradi imamo dosta toga što treba uraditi treba napraviti neku listu realnih prioriteta kako bismo dobili sredstva i pokrenuli njihovo rešavanje sa mrtve tačke.

Neki od prioriteta mogu da budu:

  1. Svetlarnik nad stepeništem. Povodom podnetog zahteva koji je već ušao u proceduru očekuje se prema najavi iz JPGS da stigne ponuda za izvođenje radova, koju treba tek da prihvatimo. Kako je najavljeno, deo sredstava će finansirati JPGS sa računa zgrade, a deo sredstava će biti naplaćen kroz račune Infostana. Ako bismo preusmerili sredstva iz akcije Zajedno za vašu zgradu, izbegli bismo dodatna plaćanja, a u zavisnosti koliko novca još ostane, mogli bi da uradimo i:
  2. Radove neophodne za dobijanje sertifikata o tehničkoj ispravnosti lifta, nakon čega bi mogli da sklopimo ugovor o održavanju lifta
  3. Zamena sandučića
  4. Zamena podnih pločica u ulazu 53a – postavljanje novih sa coklom, a u visini starih zidnih pločica postavljanje dekorativnog sloja
  5. Gletovanje i krečenje oba ulaza, farbanje ulaznih vrata u oba ulaza
  6. Zapušavanje šupljine između stepeništa i lifta u prizemlju
  7. Zamena vrata na vešernici

Zamena strujomernih ormana je velika investicija i iznos od 300.000 din. ne bi bio dovoljan ni za samo jedan orman, jer je cena zamene 120-150 evra po strujomernom mestu (računaju se i prazna mesta, kao rezerva). Tako bi za jedan orman sa 24 strujomerna mesta, koliko ih imaju naši ormani, cena bila između 345.000 – 432.000 din. pa je to razlog zašto ovde nisu navedeni.

Takođe, trenutno imamo i prioritet broj jedan – terase, za koji tek ne znamo koliko će da košta, a da ne pominjemo i stari problem sa fasadom.

About

View all posts by