Povodom obaveštenja od 19.2.2015. o visini računa za vodu, juče, 4.3.2015. je izvršeno kontrolno očitavanje vodomera od strane predsednika SZ.
Tom prilikom je utvrđeno sledeće stanje vodomera:
• Glavni vodomer – 1440m³
• Poseban vodomer – 158m³ (Udruženje „Milutin Milanković“ i „Pinsent Trading Limited“)
Prethodno stanje vodomera od 16.2.2015. je bilo:
• Glavni vodomer – 1254m³
• Poseban vodomer – 155m³ (Udruženje „Milutin Milanković“ i „Pinsent Trading Limited“)
Prostom računicom je utvrđeno sledeće:
• Ukupna potrošnja vode u periodu 16.2.2015- 4.3.2015. (16 dana) je 186m³
• Prosečna dnevna potrošnja u istom periodu je (186/16) 11,625m³
• Na mesečnom nivou, ukupna potrošnja vode za mesec februar 2015, je (11,625×28) 325,5m³
Potrošnja vode korisnika koji račun za vodu plaćaju direktno vodovodu je:
• Utrošak vode na Posebnom vodomeru u periodu 16.2.2015- 4.3.2015. (16 dana) je 3m³ što na mesečnom nivou za mesec februar iznosi ((3/16)x28) 5,25m³
• Paušalni mesečni iznos potrošnje za frizerski salon “Frajla” je 30m³
Kada se od Ukupne potrošnje oduzme utrošak vode sa Posebnog vodomera i za frizerski salon, dobijamo da je ukupan utrošak vode za mesec februar 2015. koji plaća 80 članova u ulazu (325,5 – 5,25 – 30) 290,25m³.
To znači da je potrošnja za mesec februar 2015. po članu domaćinstva (290,25/80) 3,628m³.
Ako pogledate račun za Infostan za mesec februar 2015. koji smo dobili pre neki dan, videćete da je u računu potrošnja vode po članu skoro duplo veća i iznosi 6,395m³.
Sa ovom računicom je zatraženo objašnjenje od nadležnih u Vodovodu za potrošnju navedenu u računu Infostana za mesec februar 2015. u stavci “Hladna voda”. Obavešteni smo da je razlog neočitavanje vodomera. Reklamacija je uvažena bez ikakvih problema. Stanje vodomera koje smo mi očitali je uvaženo na reč i uneto u sistem, i biće korišćeno za obračun akontacije na dalje.
Račun za vodu za mesec februar 2015. će biti korigovan i umanjen, a razlika će nam biti nadoknađena kroz uplatnicu za Infostan za mesec mart 2015.
Stiče se utisak kao da su nadležni u Vodovodu jedva čekali da im neko javi stanje na vodomeru i da su utrošak vode otprilike razrezali pa šta bude. U svakom slučaju nadležni u Vodovodu su bili veoma ljubazni, a najverovatniji krivac je sistem obračuna i naplate.
Ostaje nam da sačekamo račun za mart 2015. i proverimo da li je obećano i stvarno sprovedeno.